Reclamebureau REM: Alle remmen los!

Na maanden van goedbedoeld zelf proberen, testende solovluchten en proefballonnen door het management van AREA071 was REM het zat. Een mooi concept als AREA verdient een goed media- en reclamebeleid en daarmee een goede partner. Ook op dat gebied worden wij dus nu professioneel. REM heeft namelijk besloten om voortaan als partner van AREA door het leven te gaan.

Wat is REM? Hét reclamebureau, dat willen ze graag zijn, voor zichzelf, maar vooral voor de klant. Waar andere bureau’s vaak praten over de klanten waar ze vóór werken, hebben de mensen van REM het altijd over de klanten waar ze mee sámenwerken. Niemand weet tenslotte meer van het merk, product en de markt dan de klant. Wanneer ze daar hun kennis, kunde en creativiteit aan toevoegen leidt dat bijna altijd tot iets moois. En tot een eindresultaat waar van tevoren niemand aan gedacht had. Synergie zoals dat zo mooi heet.

Om het juiste resultaat te bereiken kijken ze verder dan alleen de productie. De eerste focus gaat uit naar de doelstellingen. Van daaruit krijgen ze zicht op de gebieden waar het meeste effect kan worden gesorteerd. Dit vormt de basis voor de gewenste resultaten via internet. Uw bedrijfsvoering en kennis in combinatie met de expertise van REM maakt dat de productie naadloos zal aansluiten op uw wensen. Zodra de productie gereed is begint het echte werk pas.

Wij van AREA kijken al uit naar de eerste resultaten van ons partnerschap. Volgens Sander Verheij, commercieel directeur bij REM, ‘past een partnerschap met AREA perfect met de visie en werkwijze van REM. Vernieuwend en sterk lokaal/regionaal georienteerd, een echte meerwaarde voor de regio Leiden (071). Voeg daaraan toe de interesse vanuit andere regio’s, de leegstand en de weinige opties voor startups. Wij denken echt een groeibriljantje als partner te hebben. Arjan Meester van AREA noemt de samenwerking ‘een buitenkans. Een goed reclamebureau ontbrak nog in de lijst met partners maar stond wel bovenaan onze shortlist. En dan krijg je ineens de kans om met een aansprekend bureau als REM in zee te gaan. De besluitvorming in deze was een van de snelste binnen AREA, waar de besluiten toch al redelijk snel worden genomen!’